Nominowane kategorie i kryteria

Partnerzy Honorowi nominowani są w następujących kategoriach:

  1. Obiekt weselny
  2. Hale namiotowe
  3. Dekoracje ślubne
  4. Papeteria ślubna
  5. Fotografia ślubna
  6. Filmy ślubne
  7. Suknie ślubne
  8. Męskie stroje ślubne
  9. Muzyka taneczna
  10. Torty i słodkości weselne
  11. Konferansjer
  12. Scenografia
  13. Uroda: Make Up
  14. Uroda: Fryzura
  15. Oprawa artystyczna ślubów i wesel
  16. Atrakcje weselne

 

Kryteria uzyskania tytułu Partnera Honorowego PSKŚ dla podwykonawców:

Współpraca w roku bieżącym z Konsultantem Ślubnym, który jest Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, oraz:

 

1. Obiekt weselny

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość wykonywania zleconych prac
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Jakość gastronomii
  • różnorodność menu
  • możliwość dostosowania się do potrzeb klientów
  1. Jakość obsługi kelnerskiej
  • Ilość obsługi
  • Ubiór kelnerski

 

2. Hale namiotowe

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość wykonywania zleconych prac
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Różnorodność rozwiązań konstrukcyjnych i wykończeniowych
  2. Jakość hal:
  • czystość,
  • wygląd szyb /folii,
  • wygląd, czystość i jakość gali
  • sprawność działania obsługi namiotu

 

3. Dekoracje ślubne

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość dostaw
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Kreatywność i całościowe podejście do scenografii weselnej
  2. Jakość dostarczonych dekoracji: ilość żywych kwiatów, różnorodność nośników, dostęp do dodatkowych elementów scenograficznych

 

4. Papeteria ślubna

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość dostaw
  • rzetelność dostaw
  1. Możliwość tworzenia projektów indywidualnych
  2. Różnorodność dostępnych rodzajów papierów oraz technik druku
  3. Stosunek jakości do ceny

 

5. Fotografia ślubna

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość wykonywania zleconych prac
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Jakość współpracy z klientem podczas dnia ślubu i wesela:
  • umiejętność nawiązywania kontaktu z parą młodą
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych warunkach
  1. Sprzęt techniczny
  2. Warsztat techniczny: wartość techniczna zdjęć

 

6. Filmy ślubne

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość wykonywania zleconych prac
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Jakość współpracy z klientem podczas dnia ślubu i wesela:
  • umiejętność nawiązywania kontaktu z parą młodą
  • umiejętność radzenia sobie w trudnych warunkach
  1. Sprzęt techniczny
  2. Warsztat techniczny: dynamika montażu

 

7. Suknie ślubne

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • terminowość dostaw
  1. Jakość kroju, materiałów i szycia
  2. Podążanie za trendami modowymi
  3. Obsługa klienta:
  • umiejętność dobrania sukni / stroju męskiego do sylwetki
  • umiejętności sprzedażowe obsługi salonu
  1. Stosunek jakości do ceny

 

8. Męskie stroje ślubne

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • terminowość dostaw
  1. Jakość kroju, materiałów i szycia
  2. Podążanie za trendami modowymi
  3. Obsługa klienta:
  • umiejętność dobrania sukni / stroju męskiego do sylwetki
  • umiejętności sprzedażowe obsługi salonu
  1. Stosunek jakości do ceny

 

9. Muzyka taneczna

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Umiejętność dostosowania się do nastroju gości
  2. Umiejętność prowadzania eleganckich zabaw podczas wesela
  3. Umiejętność odpowiedniego doboru czasu setów muzycznych oraz przerw
  4. Kultura osobista i zachowanie poza sceną
  5. Podążanie za trendami muzycznymi i umiejętność uczenia się nowych utworów

 

10. Torty i słodkości weselne

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość dostaw
  1. Jakość i wygląd produktu finalnego: estetyka dekoracji, rodzaje i sposoby wykończenia tortu, możliwości dostosowania się do wymagań dietetycznych
  2. Możliwość degustacji
  3. Stosunek jakości do ceny

 

11. Konferansjer

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Odpowiednie kompetencje:  charyzma , adekwatność sceniczna i wyczucie sceny, „inicjatywa konferansjerska”
  2. Kultura osobista i zachowanie poza sceną

 

12. Scenografia

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów
  • terminowość dostaw
  1. uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  2. Jakość i różnorodność dostępnych elementów scenograficznych

13. Uroda: Make-Up

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • Dostępność telefoniczna, mailowa
  • Szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • Terminowość realizacji powierzonych zadań
  1. Uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  2. Podążanie za trendami z zachowaniem indywidualnego podejścia do każdego klienta
  3. Jakość i trwałość wykonanej usługi
  4. Różnorodność dostępnych produktów do makijażu
  5. Dbałość o higienę miejsca pracy

14. Uroda: Fryzura

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość realizacji powierzonych zadań
  1. uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  2. Podążanie za trendami, z zachowaniem indywidualnego podejścia do każdego klienta
  3. Jakość i trwałość wykonanej usługi
  4. Różnorodność dostępnych produktów do stylizacji włosów
  5. Dbałość o higienę miejsca pracy
     

15. Oprawa artystyczna ślubów i wesel

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
  1. Umiejętność dostosowania się do nastroju gości
  2. Umiejętność odpowiedniego doboru repertuaru

16. Atrakcje weselne

  1. Jakość współpracy z agencjami:
  • dostępność telefoniczna, mailowa
  • szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
  • terminowość realizacji powierzonych zadań
  1. Umiejętność nawiązywanie interakcji z gośćmi
  2. Jakość obsługi
  3. Dostępny sprzęt: jakość oraz aspekt wizualny 
WordPress Lightbox