Nominowane kategorie i kryteria
Partnerzy Honorowi nominowani są w następujących kategoriach:
- Obiekt weselny
- Hale namiotowe
- Dekoracje ślubne
- Papeteria ślubna
- Fotografia ślubna
- Filmy ślubne
- Suknie ślubne
- Męskie stroje ślubne
- Muzyka taneczna
- Torty i słodkości weselne
- Konferansjer
- Scenografia
- Uroda: Make Up
- Uroda: Fryzura
- Oprawa artystyczna ślubów i wesel
- Atrakcje weselne
Kryteria uzyskania tytułu Partnera Honorowego PSKŚ dla podwykonawców:
Współpraca w roku bieżącym z Konsultantem Ślubnym, który jest Członkiem Polskiego Stowarzyszenia Konsultantów Ślubnych, oraz:
1. Obiekt weselny
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość wykonywania zleconych prac
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Jakość gastronomii
- różnorodność menu
- możliwość dostosowania się do potrzeb klientów
- Jakość obsługi kelnerskiej
- Ilość obsługi
- Ubiór kelnerski
2. Hale namiotowe
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość wykonywania zleconych prac
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Różnorodność rozwiązań konstrukcyjnych i wykończeniowych
- Jakość hal:
- czystość,
- wygląd szyb /folii,
- wygląd, czystość i jakość gali
- sprawność działania obsługi namiotu
3. Dekoracje ślubne
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość dostaw
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Kreatywność i całościowe podejście do scenografii weselnej
- Jakość dostarczonych dekoracji: ilość żywych kwiatów, różnorodność nośników, dostęp do dodatkowych elementów scenograficznych
4. Papeteria ślubna
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość dostaw
- rzetelność dostaw
- Możliwość tworzenia projektów indywidualnych
- Różnorodność dostępnych rodzajów papierów oraz technik druku
- Stosunek jakości do ceny
5. Fotografia ślubna
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość wykonywania zleconych prac
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Jakość współpracy z klientem podczas dnia ślubu i wesela:
- umiejętność nawiązywania kontaktu z parą młodą
- umiejętność radzenia sobie w trudnych warunkach
- Sprzęt techniczny
- Warsztat techniczny: wartość techniczna zdjęć
6. Filmy ślubne
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość wykonywania zleconych prac
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Jakość współpracy z klientem podczas dnia ślubu i wesela:
- umiejętność nawiązywania kontaktu z parą młodą
- umiejętność radzenia sobie w trudnych warunkach
- Sprzęt techniczny
- Warsztat techniczny: dynamika montażu
7. Suknie ślubne
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- terminowość dostaw
- Jakość kroju, materiałów i szycia
- Podążanie za trendami modowymi
- Obsługa klienta:
- umiejętność dobrania sukni / stroju męskiego do sylwetki
- umiejętności sprzedażowe obsługi salonu
- Stosunek jakości do ceny
8. Męskie stroje ślubne
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- terminowość dostaw
- Jakość kroju, materiałów i szycia
- Podążanie za trendami modowymi
- Obsługa klienta:
- umiejętność dobrania sukni / stroju męskiego do sylwetki
- umiejętności sprzedażowe obsługi salonu
- Stosunek jakości do ceny
9. Muzyka taneczna
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Umiejętność dostosowania się do nastroju gości
- Umiejętność prowadzania eleganckich zabaw podczas wesela
- Umiejętność odpowiedniego doboru czasu setów muzycznych oraz przerw
- Kultura osobista i zachowanie poza sceną
- Podążanie za trendami muzycznymi i umiejętność uczenia się nowych utworów
10. Torty i słodkości weselne
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość dostaw
- Jakość i wygląd produktu finalnego: estetyka dekoracji, rodzaje i sposoby wykończenia tortu, możliwości dostosowania się do wymagań dietetycznych
- Możliwość degustacji
- Stosunek jakości do ceny
11. Konferansjer
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Odpowiednie kompetencje: charyzma , adekwatność sceniczna i wyczucie sceny, „inicjatywa konferansjerska”
- Kultura osobista i zachowanie poza sceną
12. Scenografia
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów
- terminowość dostaw
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Jakość i różnorodność dostępnych elementów scenograficznych
13. Uroda: Make-Up
- Jakość współpracy z agencjami:
- Dostępność telefoniczna, mailowa
- Szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- Terminowość realizacji powierzonych zadań
- Uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Podążanie za trendami z zachowaniem indywidualnego podejścia do każdego klienta
- Jakość i trwałość wykonanej usługi
- Różnorodność dostępnych produktów do makijażu
- Dbałość o higienę miejsca pracy
14. Uroda: Fryzura
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość realizacji powierzonych zadań
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Podążanie za trendami, z zachowaniem indywidualnego podejścia do każdego klienta
- Jakość i trwałość wykonanej usługi
- Różnorodność dostępnych produktów do stylizacji włosów
- Dbałość o higienę miejsca pracy
15. Oprawa artystyczna ślubów i wesel
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- uczciwe postępowanie wobec agencji i klienta oraz dbałość o budowanie trwałych relacji z agencją ślubną
- Umiejętność dostosowania się do nastroju gości
- Umiejętność odpowiedniego doboru repertuaru
16. Atrakcje weselne
- Jakość współpracy z agencjami:
- dostępność telefoniczna, mailowa
- szybkość przesłania oferty/potwierdzenia dostępności terminów;
- terminowość realizacji powierzonych zadań
- Umiejętność nawiązywanie interakcji z gośćmi
- Jakość obsługi
- Dostępny sprzęt: jakość oraz aspekt wizualny